Soooooooooool!

Underbara underbara sol! 
Dagen har jag tillbringat uppe hos mamma och pappa, lätt bästa sol platsen.
Kan ju inte bli bättre nu heller när Frida och Thess har skaffat sig en pool så man kan svalka sig lite med. =)
Så de blir nog att åka upp och lägga sig en stund där i morgon med.

Kvällen på jobbet har varit riktigt kass, Dom suger på att planera så de kommer nog vara mkt fel.

Om någon vet hur man lyckas få bort sin feghet så kan ni väl tala om de för mig så jag kan ta mitt och flytta här i från nån gång! Finns faktiskt inget som får mig att vilja stanna.


Ni kan inte fatta hur mkt jag längar efter min semester, inte för att jag ska göra nått speciellt utan bara att få va ledig!


Nä sova lite nu då..
NattiNatti.

Pusss*







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback