Onsdag !

Tjoooho!
Har ni njutit av solen nu när den varit frame en stund? :) De har iaf jag, och humöret är på topp!
De tackar vi solen för! :)

Längtar till våren!


Idag skulle jag tvätta kl sju men när klockan ringde ville jag inte alls å upp så stängde av den och sov en stund til´l.. =) Himla skönt.. =)
Gick ner vid ett och skulle boka ny tvätt tid mendp va de ledigt så passade på att ta den.. =) Så jag fick klöderna tvättade iaf.. =9 Massa bra! 


I morgon blir de A6 med Pillan, ska försöka komma ihåg att köpa lite ramar  då..  =)


Ne nu ska jag gå ner och hämta de sista i tvättstugan, sen blir de jobb.. =)


Pusss*



 







A good friend will come bail you out of jail, but a true friend will be sitting next to you saying, "damn, we fucked up!"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback