Jag älskar att lägga snoppen tillrätta.

Woohhoooo ! =)

kan bli en mkt bra sommar de här om de går som jag vill.. :P Men de kommer de ju förmodligen inte att göra.. hahaa..  Men om man tänker så här Västerås, Sweden rock och husbils semesters så låter de ju kanon, och förhoppningsvis händer de något kul under midsommar helgen också.. =) Jeeey...

Helt sjuk har inte sovit en blund i natt, varit vaken i typ 28 timmar eller nått nu och jag är skit pig..  Kan ju hoppas att jag är skit trött när jag kommer hem från jobbet i natt så jag somnar gott.. =)

I morgon ska jag till Emelie och fika :D:D mkt trevligt.. 


 varit himla duktig och bakat i dag med, vi ska ju fira mig på söndag så då behöver jag ju mnågot att bjuda på.. =) 

ååå snart åker Mor och Far till thailand, och neeeeeeeeeeeeeeej jag är inte alls avis.. :P

Puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback