2012

Haft en toppen avsltning på året, helgen har varit mkt bra. Många skratt och alldeles för lite sömn.(Typ 13 timmars sömn mellan torsdag och söndag)  =)
I fredags åkte vi till Göteborg dirket efter jag slutat jobba, ingen direkt shopping lycka men de va himla trevligt iaf. Fyra övertrötta tjejer i en bil kan bara vara kul. =)
I lördags va de ju nyårsafton och då va de middag hos Emma som hon, Frida, Thess och Bella hade fixat. Jätte god mat bjöd dom på, himla trevligt var de, En mycket bra början på kvällen. Sen bar de ut till Taberg för att skåla in de nya året. Sen avslutade vi kvällen morgon på akuten.
Söndagen bestod av jobb, Fick sällskap av Lollo så de gick kanon.

Och idag har jag bara slappat, men de tycker jag att jag är värd. Har iaf vvarit utanför dörren en stund för lite mat på stop1 med Daniel och Fidde.

Nu ska jag städa eller fortsätta slappa i soffan, inte riktigt bestämt mig än.

Pusss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback