Äntligen!

Äntligen! Efter två och en halv monad hemma som arbetslös så har jag fått ett jobb!
Sjukt skönt!
Meen Gud vad jag har ont i fötterna. Jag hade massa problem med att hitta ett par örats skor när jag jobbade på posten med tillslut hittade vi ett par bra och så fick jag ett par sulor som va gjorda efter mina fötter. Men pucko jag har förmodligen slängt dom, hittar dom inte någonstans. Så fick använda skorna som jag fick nu, kassa billiga hårda skor!

Men iaf så har jag börjat på Adecco, så just nu är jag i Nässjö på itab.
Inte jätte spännande, sa innan att jag aldrig skulle börja på bemanning men det är ju bättre än att gå hemma.

Nä nu måste jag sova, börjar halv sju i morgon. Så måste gå upp ap tidigt, tar ju typ en halvtimme att åka.

Natti Natti! Puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback