Allla hjärtans dag !

Jag gillar inte denna dagen, eller egentligen så är de inte dagen jag inte gillar utan hur folk bkir när denna dagen kommer, Dom som inte har nån att dela dagen med är inte så positiva och dom som har nån att dela den med blir ganska löjliga.

Hoppas ni får en bra alla hjärtans dag iaf, hur ni är väljer att "fira" den.. 

Jag fick 10 röda rosor innan av ett blombud som ringde på dörren.. ;) Haha.. Önske tänkande.. ;P

Jag har hittils haft en super dag, Gick upp vid tio, käkade frukost och läste tidningen, sen slappat i soffan och pillat lite med mina koret och fotoalbum, nu blir de strax mat, potatisgratänmg och kyckling.. =)
Dagen till ära har spenderats i min oerhört sexiga pyjamas.. ;)

Nä nu ska jag fixa de sista så jag kan äta.. =)


Pussssssssssss*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback