Trött !

Idag va ja trött så jag sov lääääänge, men de va himla skönt.

Va nere i tvättstugan för en stund sen, och satte på en maskintvätt på någons tvätt tid. De va ju bara en halv timme kvar på deras så jag snodde den, är trött på att de aldrig finns lediga tider och att de aldrig är nån som tvättar på dom upptagna.. ;P
Ska strax gå ner och hämta den och hänga den på balkongen. Behöver ju inte ta nästas tvätt tid med.. ;P

Sen ska jag väl försöka få ork till att städa, de behövs verkligen nu. Men de är ju såååååå tråkigt.

Sen får ni gärna hjälpa mig och komma på något man kan klä ut sig till på A .. ;D

Nää nu är de bästa ja springer ner, innan nästa kommer och ska tvätta..


Pussssss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback