Fredag !

Började dagen på Ryhov va lite sällskap åt Lollo. Hon va super duktig.

Vilade en stund när jag kom hem sen tog jag nog världens lägsta dusch. Skit varmt vatten, himla skönt!

Sen åkte jag upp till Pappa och Mamma där de bjöds på super god mat. =)
Kollade på Så ska de låta och spelade Wii med Thess. En mkt bra Fredag om jag får bestäma. =)


När jag kom hem hade jag fått en anonym lapp i brevlådan från nån granne. Kan man inte skriva sitt namn och stå för de man skrivit så ska man fan inte dela ut lappa.
Funderar på att sätta upp en lapp i trappen och tacka för den anonyma lappen och stryka under anonym och skriva mitt namn så dom fattar piken.
Vet iofs vart lappen kommer ifrån, eller tror jag vet. Haha..


Nu ska jag gå och lägga mig och sova tills jag vaknar.




Pussss*


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback