En dålig rubrik !

Jag är helt värdelös på att ha en blogg för jag är helt värdelös på att skriva. Vet aldrig va ja ska skriva om.. Sem va spelar de för roll..  Men kan ju vara kul för dom stackarna somklickar sig in här om de kommer upp nått nytt ibland iaf.. Skriver visserligen inte för er men ändå.. :P

Skolkade från jobbet i Torsdags och Fredas, Vet att man inte får de och jag hade faktiskt dåligt samvete för de i torsdags och lite i fredas men tror inte nån kan fatta hur de är på jobbet, sån jävla skit. Men de är ju bara jag som kan göra d bättre så nu ska jag ta tag i jobb sökandet på riktigt. Kanske hittar nått kul, just nu känns de somallt annat är bättre än de här.. 

Annars har de varit bra sen jag skrev sist.. Haft många bra dagar. =) Plus i kanten.

I går(lördag) va de födelsedagsfest hos Lollo, Jag hade tydligen roligt! haha, Blev lite mkt öl så de finns ju vissa svart hål. Blev lite skit men de är löst nu, Skönt de.


Om jag hade haft lite fler läsare så skulle jag haft en "frågestund" Hahaa. tänk va kul..  Men de skulle bli så glest med frågor, eller läsare finns de ju men ingen somkommenterar.. :P Ne men undrarni nått så skriv en liten kommentar.. =P


HAHA måste ju berätta en sak med ju, Jag och Thess busringde till Frida i fredag, Så jävla roligt. Jag och Thess skrattade skit mkt när vi gjorde de men när vi hade gjort de tyckte vi lite synd om henne för de va lite elakt. Va en kille som ringde från antipiratbyrån och skulle ha skadestånd på 70000..  Hon gick verkligen på de.. ;P


Skulle kunna berätta va ja gjort hela veckan för er men tror inte ni skulle tycka de va så kul. ;P

Så NattiNatti på er.


Pusss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback