Underbart !

Helt underbart när solen tittar fram !  *LYCKA*

Varit och hälsat på dessan i dag, vi givk en sväng och spanade in deras nya lya, de kommer nog bli toppen. Utifrån ser de skit fint ut! =)

Fotbollen har nästan lag ner också, får träna med 94:orna om vi vill men de tror jag inte att nån vill. haha men vi får väl se. Känns som om jag inte bryr mig, hade ju nästan lagt av innan iaf. Men de är ju synd om dom tjejerna som vill spela. De kanske händer ett under och helt plötsligt står de 15tjejer där och vill spela i ett damlag, de skulle ju vara underbart! Då börjar jag igen.. :P hahaa..  Sååå vill ni börja spela fotboll så är de bara att hojta till.. :D

I helgen blir de stockholm med underbaraste Alex, kommer bli en galet bra helg!!
Kanske är dax att rota fram en resväska och börja packa lite.. 

Pussssssssss*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback