Din bakvända mening utan punkt

Snösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnö...
Massa snö! Jag älskar snön men nu börjar de bli mkt, de kan ju iaf sluta snöa.. En del blir arga för att jag gnäller på dom som skottar men man får faktiskt gnälla när dom kan göra ett bättre jobb, precis som folk får gnälla på mig när jag kan göra ett bättre jobb.. Man ser ju på vissa ställen att dom har plogat jätte bra, så dom kan ju om dom vill.. 

igår på jobbet gjorde vi typ inte ett skit på jobbet, alla bilarna va sena så när jag gick hem hade typ inga bilar kommit...

Trött är jag med, kört syster till jobbet för en stund sen. Bara för att jag är så snäll.. :P Såå nu väntar jag på mamma så vi kan åka och handla så vi har mat hemma när dom åker till thailand i morgon.. Hade ju inte varit fel att följa med, sol istället för snö..



Tack Syster<3 för headern.. =)



Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback