LISTA !

1. Hur gammal är du om fem år? 28 år (HJÄLP)
2. Vem var den sista du träffade? Mina arbetskollegor
3. Hur lång är du? 156cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Kommer faktiskt inte ihåg, va skit länge sen jag såg en film.
5. Vem ringde du senast? Lillasyster.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Vad är de för lyx1 :o, till pierre
7. Var är dagens planer? Klockan är typ två så jag ska väl snart sova.. 
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? De va jätte längesen. ;( 
11. Vilken ögonfärg har du? "Blåa"
12. När vaknade du idag? 05.00 när Lollo skickade sms, somnade om men iaf, gick upp vid 10.00
13. Har du någon gång hittat en katt? Nee.
14. Vilken är din favoritplats? Någonstans i solen! 
15. Vilken plats föredrar du minst? Inngen egentligen..
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Haha, ja du de veet jag inte.. Vet juh inte ens vart jag befinner mig i morgon.
17. Vad skrämde dig som barn? De har jaag förträngt.
18. Vem fick dig att skratta senast? Dani.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nää..
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Olika
22. Hur många kuddar har du i sängen? Fyra
23. Hur många landskap har du bott i? Ett.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Japp
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota på sommaren annars Strumpor
26. Är du social? Ibland.
27. Vilken är din favoritglass? Isglass!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Spara, slösa.
29. Tycker du om Kinamat? BLÄK!
30. Tycker du om kaffe? BLÄK!
31. Vad dricker du till frukost? Äter nästan aldrig frukost. Men när jag gör de så dricker jag mjölk.
32. Sover du på någon särskild sida? Tror jag rör mig rätt mkt i sömnen.
33. Kan du spela poker? Lite då..
34. Tycker du om att mysa? Ja.
35. Är du en beroendemänniska? ja.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Japp,  Och han är född några ynka minuter före mig.  
37. Vill du ha barn? Nix.
38. Kan du några andra språk än svenska? "Engelska"
39. Har du någonsin åkt ambulans? ja,
40. Föredrar du havet eller en pool? HAVET.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och skor.
42. Äger du dyra smycken? Nää..
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Mjölk!?.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Mååånga.
46. Välj ett ärr på din kropp? Mina ärr har läkt fint och är nästan borta men ett på knät syns nog lite från när jag trillade med moppen. en av gångerna.. ;P
47. Vad har du för ringsignal? Nån dålig som fanns på mobilen.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nää..
49. Flirtar du mycket? Aldrig.
 50. Vart togs din profilbild för din blogg? Profilbild?? Har en bild och den är tagen hos Emelies sambo andre när han bodde på Dalvik. 
51. Kan du byta olja på bilen? Jag kan fylla på.
52. Har du fått fortkörningsböter? Nix.. Bra av mig!
53. Vilken var den senaste bok du läste? Fyrvakten eller va den heter av Camilla läckberg. (inte läst klart riktigt än) 
54. Läser du dagstidningen? Ja, skummar igenom och läser det som fångar mitt intresse om de finns en i närheten annrs brukar ja kolla igen på nätet.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nix..
56. Dansar du i bilen? Haha, kan hända.. ;P
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? 105,1
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?  När jagg skulle vara hos tandläkarn. 
59. När var du i kyrkan senast? De kommer  jag inte ihåg..
60. Vilka personer utmanar du? Pernilla Therese Frida cattan Ylva


Kommentarer
Postat av: cattan

Haha, nej tyvärr, hemligt.. :)

2011-03-25 @ 10:30:01
URL: http://cattans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback