Jag vill ha en OnePiece !

Idag har varit en bra dag, fast jag får lite skuldkänslor när jag har roligt.

Sov länge idag, vaknade när min fina syster ringde och sa att de va sol ute och dax att stiga upp. =)

Segade lite sen blev de A6 för en fika med Daniel, mkt trevligt! =)

Åkte direkt till jobb, hade interutbildning(som dom så fint kallar de) mellan 20-24. Vill inte påstå att jag lärde mig så mkt.. haha men de blir säkert bra.. =)

Funderar på om ja ska orka dra mig ur sängen ganska tidigt i morgon och besöka gymet.. Är faktiskt både kul och skönt att träna, eller kul kanske de inte är när man åker och tränar själv men iaf.. ;)
Känner mig duktig iaf, är ju ändå bra att röra på sig lite.. =P


Frågan nu är om jag ska gå och lägga mig eller om jag ska kolla på ett svsnitt av Gossip Girl.. Är inte trött men behöver sova, sen spelar de ju ingen roll om jag är trött eller inte har alltid problem att somna.. ¨



Pusssssss*




Söndagsmys !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback