Söndag !

Himla skönta att ja va nykter igår! Mår hur bra som helst i dag! Brukar inte bli dålig men de är ju alltid lite besvärligt dagen efter..Hahaa..

Va en himla bra dag i går, bowlade me Thess ocg hennes vänner.. Himla snällt att vi fick hoppa in sådär i sista sekund.. Ägde lätt första omgången, andra va väl inget att skryta om.. Men de va kul iaf, efter de blev de Burger king med Pillan och sen åkte vi till EBK på 25års festen. Så de va en toppen dag!
Min bil dog ju med så nu ska den väl börja igen! HATAR DEN!

Pillan och jag är så jävla roliga, våran humor va verklighen på topp i går.. Haha.. Gud va vi skrattade åt oss själva..  Guuud, sen fick ja visa leg när Pillan köpte cigg, sen när jag köpte Ipren och kondomer och när jag köpte en porrtidning. Hon på shell kollade väldigt konstigt på mig, trodde jag skulle dö. De gör jag inte om. hahaaa..
Men de blev iaf en lite rolig sista minuten prestent..


Snart ska ja åka och hämta Pillan så blir de mat ocg solsidan hos Lollo med Zandra och Suss! Massa mys!



Pusssss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback