Nu är de 2011, bara ett år kvar tills världen ska gå under.

Nyår firades i Dalarna med underbara människor, Tack alla!
Måste nog säga att de ätt de absolut är ett av dom bättre tolvslagen!

Igår skulle de varit dax att gå tillbaka till verkligheten men eftersom jag har dragit på mig en förkylning så blev de soffan hela dagen istället. Snorat som sjutton och kall svettats... Inget kul alls, blev lite bättre framåt kvällen.. Idag är de ganska OK men stannar hemma för säkerhetsskull.. Har ju dragit på mig en jävla karensdag.. Kan ju k´hoppas att jag är pigg i morgon.. =)'
Va förkyld redan innan vi åkte så de blev ju inte direkt bättre att att åka skidor och va ute i kalla snön..
Fast de va de värt!! =)

Suss va gullig igår och komm och höll mig sällskap i soffan, Blev pizza och 3  filmer..  Blev Trollkarlens lärling, bröderna Karlsson, Beck-levande begravd. 3 bra filmer, inte dåligt att jag och Suss lyckas med de..


Nu tänkte jag att jag skulle gå ner i tvättsugan och kolla tvätttid och sen upp på vinden och se om de finns något ledigt förråd.. Pillan behöver ju de.. =)

Ikväll ska ja umgås med Pillan, blir lite god mat och tjöt. De kanske botar min förkylning.


Hoppas ni alla haft ett underbart tolvslag ochh ett gott slut.


Pusss*







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback