Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Gud vet inte vad ja ska skriva här faktiskt finns många drömmar och önskningar!
Mina mål, mina mål med vadå? Livet? 
Nä har inget som jag vill skriva här och dela med mig av till er. ;) 
 Jag ska iaf dö lycklig!




UPDATE!!!

Detta dög visst inte så får väl skriva lite till då.. :P

Mina mål/drömmar/önskningar

Ekonomiskt oberoende.
Häst.
Dagtids jobb.
Hus.
MC kort.
Flytta.


Plus massa annat men nu talade jag om något iaf.. ;P Vad som är mål, drömmar eller önskningar spelar ingen roll.. =)





Kommentarer
Postat av: Thess

Det duger inte alex, nu tycker jag du skriver om dag 4 :)

2011-02-21 @ 15:45:43
URL: http://therores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback