Skit tider !

HAr fått nya tiderpå mitt jobb nu och dom suger pung, Börjar 18 istället för 20! Tyckte deva lite haöv träligt att börja jobba kl20 innan men de är ju hur bra som helst om mam jämför med kl 18, har ju inget liv alls nu, hinner inte träffa nån eller göra nått.. Kanske dax att ta tag i mittliv och söka ett nytt jobb!?  Problemet är ju bara att jag inte vet vad jag vill göra, fast just nu känns de som allt är bättre än de jag har..  

I lördags va vi på Boda borg, sjukt kul.. =) Fast vissa fuskade.. :P 


Skulle vara kul om jag visste vilka som läser min blogg så om ni vill kan ni väl lämna en kommentar.. =)


Nu får jag nogskynda mig lite om jag ska hinna till jobbet..  Sitter är ny duschad i morgonrock.. Hahaa..



 Puss på er*











Hittade en gammal, sjukt snygg bild på mig och Pillan.. ;P

Kommentarer
Postat av: fridaa

jag gör :) <3

2010-09-06 @ 18:01:39
Postat av: Anonym

Va har du hittat den sjuuukt heta bilden på oss??!! VAAA?! hoho. Jag vet vad du kan göra. Följa med till Stockholm :) Yeees! Det tycker jag låter som en toppen idé :D Looooove <3

2010-09-06 @ 21:34:29
Postat av: emelie

jag läser gumman <3

2010-09-07 @ 14:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback