Kan inte bestämma mig !

Tänker gör jag allra bäst när jag åker bil, men de blir dyrt i längden att bara åka runt. Så nu sitter jag på balkongen med en cigg för där tänker jag bra med. Unnar mig en öl med! =)
problemet är att jag inte kan bestämma mig eller egentligen har jag väl redan gjort de men de känns fortfarande jobbigt.
Jag har nu i ett års tid känt att jag vill därifrån, känt att de inte passar mig mer, känt att jag inte får ut något av de längre och nu när jag har chansen blir de svårt för vill inte lämna dom underbara människorna jag lärt känna där. De finns många puckon men de finns några få guldkorn.. Jag vet att man kan hålla kontakten iaf. Men ändå..

Sen kanske min bättre hälft ska lämna mig igen, hon är en rastlös människa! Men de har ju iofs gått bra dom andra gångerna. Hon har ju kommit hem igen. Sen vet jag att vart hon än tar vägen är jag alltid välkommen.
Hon är min bästa vän!

På tal om nått helt annat, Mina nya tider på jobbet sugen pungsvett! Inte kul alls att börja kl fem! Sen tycker jag inte om min chef just nu heller, hatar när dom inte kan svara på frågor dom borde kunna svara på.
Men jag ger mig inte förens jag har fått ett svar, ska de vara sån skillnad vill jag veta varför.
När jag fått veta de på ger jag mig men inte en sekund innan. Tycker de ska vara lika för alla..
Annars ska de finnas en riktigt bra anledning.
Så imorgon ska jag ringa till facket och se om dom kan förklara detta för mig och om de verkligen får vara så.. För mig sätter sig dom inte på i första taget.

De är tur jag har min mamma som jag kan prata med så jag får ur mig lite. Hon är bra min mamma!
Kanske ska bjuda upp mig själv till dom på lördag om dom är hemma, mammas och pappas mat är ju ändå godast!
Träffar dom ju inte så ofta nu. Blir ju dumt när dom nästan aldrig slutar innan jag hinner börja.
Tur att jag hinner se mina fina systrar ibland iaf. Dom är underbara.

Kvällen på jobbet har iaf gått bra idag, bestämde också att jag, Cissi och pierre ska åka till angelica den 16oktober och gå ut och käka och bowla. Ska bli himla kul. Roligt att träffas utanför jobbet också..

Ne nu ska jag dricka upp min öl och gå och lägga mig.

Inlägget är förmodligen helt osammanhängande men de är ju ingen som tvingar er att läsa.

Puss*

Kommentarer
Postat av: fridaa

du är underbar systramin <3

2010-09-28 @ 20:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback