Bläääääääääää !

Har sååååååååååån jävla ångest!!!
Kan inte bestämma mig och jag måste göra de nu!!!!

Imorgon ska jag iaf prata lite med viktor så får  vi väl se sen om de hjälper nått..



Sen är de ju helt sjukt vilket liv de blivit om valen. Nu är de så att svenska folket har röstat och SD fick va dom fick. Alla tycker olika så är de bara! Och de har alla rätt till, vi behöver inte tycka lika, de är bra att vi tycker olika. Tycker de är pinsamt när man ser på tex FB att folk ska ta bort sina vänner ifall dom har röstat fel. Jag har inte samma åsikter och tankar som alla mina vänner men bara för att alla inte tycker som jag slutar jag ju inte vara vän med dom. Tänk va tråkigt de hade varit om vi alla tyckte lika..


Varit sjuk i över en vecka nu med inte kul!!! Eller är nästan frisk nu! =)  Skönt de..



Pusss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback