Hallå i vinter mörkret! :) i lördags va D...

Hallå i vinter mörkret! :) i lördags va Dessan, pillan, och Sussie här. Mkt trevligt.. Käkade lite gott och spelade spel. Blev mkt skratt under kvällen! En toppen kväll med andra ord.. I söndags åkte vi pulka, som små barn.. Kul va de iaf.. Kanske ska satsa på pulka race på söndag? Haha.. I går gick jag hem från jobbet fick sån otäck huvudvärk, mådde illa med.. Däckade kl åtta.. Och i dag blev de Ullared, kom hem med Lite smått och gått.. Blev inget jobb i kväll heller, haft ont i huvudet till och från sen har jag så fruktansvärt hon i nacken/axeln. Men ska till doktorn i morgon. Så får väl hoppas han hittar nått. Kolla stan en A6 en sväng med när jag ändå är där uppe.. Sen blir de jobb, om farbror doktor inte säger nått annat. Men nu ska jag ta lite Ipren sen blir de sängen.. Natti Natti! Puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback