En blogg jag aldrig fastnat för är egoinas...

En blogg jag aldrig fastnat för är egoinas, läst den en gång typ men innan va ja tvungen att gå in och kolla bara för att :p så nu har jag suttit och läst flera sidor, haha.. Den är ju ganska rolig faktiskt.. :p Skulle gått och lagt mig för längesen men fastnade vid datorn som vanligt. Ni läser inga kul bloggar dom ni kan tipsa om? Imorgon blir de lunch ned Pernilla och Thess. Dessan skulle följt med men hon va tvungen att jobba över.. men vi ska ses på lördag i stället! Ses inte så ofta längre, de ät tråkigt.. Träffsr ingen på veckodagarna längre.. Och de skyller jag helt på mitt jobb!! Jag vet att jag klagar mkt på mitt jobb! Men de är skit! Och ja! Jag ska skaffa mig ett nytt..! Nöff Nöff! Om jag ska prova att blund lite nu då och krama kudden!?!?!! Jooo men viiiiiissssssstttt! Nej måste ju säga en sak först, de blir Dalarna över nyår! Alla är super taggade och ser fram emot de! Kul för dom!! Kul för mig med för de gör jag också.. Så nu måste jag köpa termobyxer så jag kan åka lite skidor med.. En dag iaf.. Men ska ju till Ullared på tisdag så passar på att kolla de där.. Pusss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback