Bruuuuuuum !

Varit en lång dag, Sovit ca 3 timmar i natt!

Först va de jobb på Herenco 7-12 sen möte på HIT 12-18. Tur att jag kunde gå lite tidigare från Hereco så jag han..  Jobba gick kanon, de va ju värre med mötet, segt ovh långdraget.. Men men nu är de över iaf.  =)

Har precis kommit hem efter en fika hos Lollo, Hon hade bakat jätte goda bullar. =)
Och nu sitter jag och fundera på om jag ska orka åka upp till Petra, där de befinner sig lite "jobbfolk".. Orkar åka upp gör jag ju men krogen lockar inget alls. Hehe.. Så funderar på att åka upp nykter en sväng, men en öl elle två hade ju varit gott.. =P
Vi får vä se. =)

Hoppas ni får en toppen lördagskväll.. =)


Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback