Toppen !

De blev utgång i fredags för att fira mig lite, lite förfest hos pernilla med fina flickor och sen vidare till olles.

Lördagen bjöd oxå på utgång med Alex och hennes jobba kompis Pernilla, meningen va att vi skulle gå till "huset"  men de va sjukt mkt folk så vi gick till olles i stället.

Söndagen blev de först fotboll sen mys hemma hos Pernilla<3.

Tack alla underbara fina för en toppen helg


I dag har jag och therese varit duktiga ock skottat massor och när vi va klara och jag hämtat Issa vid bussen kan ni ju undra vad som åkt på våran gata, PLOGIDIOTEN!!! Han hade kört igen hela garageinfarten, ni kan ju tro att jag va glad. Den va säkert en meter hög också.. Så de va ju bara att börja skotta igen så jag kunde komma in på garage infarten så bilen fick ju stå MITT I VÄGEN sålänge.. 

Nu ska jag nog försöka sova, har en känsla av att jag får köra min syster till jobbet i morgon. Bussarna går ju säkert inte..


Pusss*


Kommentarer
Postat av: Yva

Var du på Olles i lördags? Jag med.. såg inte dig :P

2010-03-02 @ 10:51:51
URL: http://yvavlvuairn.blogg.se/
Postat av: Ylva

Men se där ja :P kanske var fullare än vad jag kommer ihåg :P

2010-03-02 @ 15:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback