vill ha sol !

Jag vill ha sol nu när jag inte jobbar dubbelt längre.. Men de är väl min vanliga tur.. Haha.. Helt slut efter två jobbiga veckor så i går bestämde jag mig för att sova länge och de gjorde jag, strax innan halv två vaknade jag.. Haha.. Men de va himla skönt. Sen va min plan att ligga i soffan resten av dagen eftersom solen ändå inte ville titta fram. Men inte de, då funkar inte mina kanaler och kommer inte göra de fören tidigast tisdag kväll.. De är ju mkt spännande.. Igår kväll blev de Brännboll, alltid lika trevligt.. :-D och innan de va vi och kollade på fotboll i vaggeryd, 94orna spelade. Ikväll blir fotboll igen fast damlaget, hinner ju se första halvan innan jobbet.. Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback