Natt !

Efter fyra veckors semester har jag nu kommit tillbaka till verkligheten, redan hunnit jobba en vecka men de har gått bra, började på herenco i veckan med så de blev en lång jobb vecka.. :-P helgen va över innan jag han blinka, helg för mig är ju bara lördag söndag och varannan vecka bara söndag och så va de denna veckan. Men hade en jätte bra lördags kväll iaf, va hos dessan käkade Tacos och drack lite öl. Va en himla trevlig kväll med mkt skratt. Söndagen va helt underbar, den tillbringade jag i Linköping med en del än min fina släkt, god mat och fint väder. Firade Ebba.. Träffade senare på kvällen pernilla och daniel lite.. Imorgon tänkte jag att jag skulle gå upp till mamma och pappa en stund om dom är hemma, men nu får de bli sängen.. Natti Natti.. Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback