Host host !

Är förkyld, inget kul alls.. De kunde väl kommit nästa vecka istället eller nått. Inte nu innan milen... De ska ju tydligen regna på lördag med, de kan ju vara roligt för då är ju jag och min förkylning jätte sugna på att gå.. INTE! Men de finns inget dåligt väder bara dåliga kläder. Så de är väl bara att klä på sig mkt och regnkläder.. Haha.. Får hoppas de blir skit kul på lördag även om typ ingen verkar Taggad längre.. Vi får hoppas de går över.. I morgon bär de av till ullared, har egentligen inte råd men de är ju lite billigare där och de är ju en del saker som jag behöver sen är de ju kul med.. Haha.. Så varför inte.. :-P så nu blir de sängen med min förkylning.. Haha.. Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback