JEEEHAAA!

God kväll!

Ska strax bege mig till jobbet, gud så kul. Är bara jag och pojkarna på jobbet nu men de kan ju vara ganska skönt..

Har varit super duktig i dag, städat mig rum, hela övervåningen och toan. H'nder ju inte för ofta så plus poäng till mig. =)

Denna veckan har varit riktigt seg, har inte gjört något alls typ. förutom i måndags då jag efter 3½ timmes sömn åkte till borås med Emelie för att lämna Anubis stackarn. Men de gick ju bra så de va ju skönt.. =)

Helgen blir nog lugn, skulle behöva de tror jag.. Ska iaf planera lite Halloween fest på lördagen.. Jeey.. =)

Hämta Pernilla hjärtat i kväll med, hon ska på personalfest.. =)



Pusssssssssss*


Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du ha fest ? =)

2009-10-02 @ 14:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback